Iklan Nuffnang

Jom Melanggani WeBe !

alriana5604@gmail.com - AL The One

Hai,

Rakan2,

Saya lama tidak mengemaskini blog saya.

Kali ini saya nak mempromosikan WeBe.

Saya nak promote sikit.

Guna kan lah network mudah alih WeBe.

Saya sudah menggunakannya.


Amat berbaloi, sampai tahap boleh menonton movie/drama online.
walaupun ada 'buffering', tapi, sangat kurang, jika tiada 4G LTE coverage, ia akan otomatik scan kepada coverage 3G & 2G.

Tiada had limit untuk Call dan Data Access.

Come on, be WeBian now, friends !

Saya rasa jika anda betul2 sedang mencari mana satu kah Mobile Operator yang ada ciri2 istimewa begini, ia satu2 nya ialah WeBe.

Ciri2 istimewa Webe :

Call - Tiada Had.
Data - Tiada Had.
Bayaran bulanan - Flat rate.

Kalau rasa nak explore dan baca2 dulu dan juga berkeinginan melanggan, klik lah di web ini, ok :

WeBe



Jangan terpengaruh dengan review2 negatif mengenai WeBe, sebab mereka belum check kawasan mereka.

Tolong check coverage kawasan anda sebelum melanggan WeBe.

Juga, biar lah berlapang dada dan dapat menerima hakikat.

Semua mobile network dipengaruhi cuaca/climate, jika kawasan anda kerap hujan, guruh, kilat dan petir, memang semua liputan coverage akan jadi perlahan.

WeBe ia mengungguli dan menerajui satu2 nya network coverage yang terluas dan terbesar iaitu merangkumi di mana adanya network coverage Operators yang lain, WeBe juga boleh memasuki network tersebut tetapi pada kadar yang seadanya.




Maksudnya, jika anda sebelum ini, guna Mobile Operator Celcom, Digi, Maxis,Time,U MObile atau apa2 lah, WeBe masih boleh digunakan di kawasan2 tersebut namun ia terhad kepada kelajuan tertentu sahaja.Mungkin tak sampai lah boleh menonton movie online.Namun jika access internet untuk membaca berita online,sangat berbaloi.

Tapi jika anda di platform Celcom, Inshaa Allah,WeBe network anda laju dan memuaskan.

So, cuba lah We Be, Ok.

Bye.

Tiada ulasan: